Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Ελεγεία στον Έρωτα..



Πάρε με όπου θες
σε λιβάδια ξένα
εκεί που δεν κατοικούν  
εκεί που δεν υπάρχει ο κόσμος της συνέχειας
πάρε το μυαλό μου
οδήγησε το σε άλλους κόσμους
μακριά από φιλοσοφίες και ξωτικά
ξέρω τι θέλω μαζί σου
κοίταξε με, με το βλέμμα σου
μη μιλάς για το χαμένο όνειρο
για το όνειρο που δεν υπάρχει
μάθε μου που κρύβεται το μυστικό
που είναι το μυστικό παραμύθι
τι κρύβεται στο πίσω μέρος του μυαλού μου
που δεν μπορώ να το δω 
κάλυψε μου τις ανάγκες
το παραμύθι που υπάρχει μέσα μου
νιώσε τους ρυθμούς μου
μάθε τη γλώσσα που σου μιλάω
τίποτα δεν είναι στημένο
όλα ακολουθούν την ερωτική δοξασία
το περασμένο, το ανατρεπτικό
όλα ακολουθούν αυτό που υπάρχει
αυτό που είναι μακριά και με εξουσιάζει
κάνε κάτι πιο σχετικό
ενώ γύρω μου είναι η άγνοια
πίστεψε στο δικό μου κόσμο
ανέλυσε το
πολλά έχουν μια συνέχεια
ένα είδωλο που υπάρχει στον έσω κόσμο
που θέλει να εκφραστεί, που θέλει να ζήσει 
τίποτα πλέον σαν τη μορφή σου
τίποτα δεν έχει τόσο αξία
ένα παράλληλο Σύμπαν
μια ελεγεία στον έρωτα, μια ξεγνοιασιά
πίσω στα αδέσποτα μυαλά 
το ξέρω ότι είναι δικά μου
να με προκαλούν να γυρίσω ξανά
ανάμεσα στο σκοτάδι και στο φως 
αυτό είναι ξέρεις λυτρωτικό
είναι όπως το φως της ημέρας
είναι η αρχή και το τέλος της ίδιας ιστορίας
που έχει το μυαλό μου 
που δεν μπορεί να ξεχωρίσει
το πριν και το μετά, το ύστερα, το δεδομένο, τον έρωτα, τη λύτρωση.


Gothic

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου